Merhaba, sitemize HOŞ GELDİNİZ

Bu sitede (blog) hep birlikte bilgilerimizi ve isteklerimizi paylaşacağız.

20 Haziran 2008 Cuma

Marka isminin özellikleri

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normal Tablo"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm;...

19 Haziran 2008 Perşembe

İyi bir yönetici

Prof. Dr. Nurullah Genç, iyi bir yöneticinin, amaca ulaşmanın mutluluğunun bilincinde olması ve çalışanlar açısından da aynı şeyin geçerli olduğunu kavrayabilmesi gerektiğini belirtti. Yöneticinin, yönetimin bir bilim, sanat ve meslek olduğunu...

18 Haziran 2008 Çarşamba

OLUMLU DÜŞÜNCE

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normal Tablo"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0;...

A LA CARTE SERVİS

Misafirlerimiz girişte Hostes ya da Şef tarafından karşılanır.Rezervasyonlarına göre masalarına kadar eşlik edilir.Sandalyeleri çekilip, oturmaları için misafirlerimize yardımcı olunur.Menü kartları sunulur, günün özel yemeği varsa misafirlerimize tavsiye edilir.Misafirlerin menüyü incelemesi için, masadan ayrılınır.Misafirlerimizin hazır...

AÇIK BÜFE

Misafirlere yemeklerini taşımaları ve büfeden almaları sırasında yardımcı oluruz.Hasta, sakat, engelli ya da çocuk misafirlerimizden izin isteyip, kendilerine yardımcı oluruz.Yemek ve içecek servisini misafirin sağ tarafından yaparız.Maşa...

GENEL SERVİS KURALLARI

GENEL KURALLAR• Her zaman GÜLERYÜZLÜ olun.• Her zaman saygılı olun.• Unutmayın, MİSAFİR HER ZAMAN HAKLIDIR.• Misafirlerimize her zaman zevkle hizmet ettiğinizi hissettirin.• Davranışlarınızla misafiri rahatlatın.• Konuşmalarınız kısa ve ölçülü...

ÖRNEK EĞİTİM UYGULAMASI

İÇECEK SERVİSİTanıtımBu eğitim programında ayrıntılı bir şekilde içecekler ve servisi hakkında bilgi verilecektir. İçecek eğitimine katılan herkes bu eğitimden faydalanacaktır. Amacımız gayet açık ve basittir:İçecek servisi standartlarını yükseltmek, mükemmelleştirmek ve sürekliliğini sağlamaktır.Bu eğitim programı servis ettiğimiz tüm içecekler...

İNGİLİZCE TEMEL MUHASEBE TERİMLERİ

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normal Tablo"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm;...

MASA DÜZENİNİN YENİDEN KURULMASI

Misafirlerin masadan ayrılmalarından hemen sonrasında, masanın garsonlar tarafından hemen kontrol edilmesi gerekir ( Bu sayede misafir tarafından unutulan bir eşya varsa, misafire hemen teslim edilmesi sağlanmış olur ).Masa kontrolünden hemen sonra, masanın çevresindeki sandalyelerin ve masanın konumlarının düzeltilmesi gerekir. Restauranttaki...

Karar verirken ...

Karar verirken acele etmeyin kardeşler.Gelincik hikayesiUzaklarda bir köyde, kocasi, çocugu dogmadan ölmüs, tek basina yasayan hamile bir kadin kendisine arkadasolmasi açisindan dagda yaral¹ olarak buldugu bir gelincigi evinde beslemeyebaslar. Gelincik kadinin yanindanbir an bile ayrilmaz. Her ne kadar evcil bir hayvan olmasa da, oldukça...

bugün başladık

...